Alumnat nou: Preinscripció i Matrícula Curs 24/25

Preinscripció de setembre 2024 per a tothom qui no hagi estudiat a l’EOI el curs 2023-24

Horaris de tots els idiomes curs 24-25

DATES IMPORTANTS AL SETEMBRE

• Entre els dies 2 i 9 de setembre fins a les 15h: Preinscripció online al web de preinscripció a les EOI de la Generalitat.
    • Si voleu accedir a A2 o un curs superior però no teniu cap certificat que ho acrediti, heu d’indicar que voleu fer el test de nivell online.
    • Si voleu accedir a A2 o un curs superior perquè teniu un certificat que ho acrediti, ho haureu d’indicar i presentar-lo.
  • Entre el 2 i el 12 de setembre, si és el vostre cas: Presentació de certificats que eximeixen de fer test de nivell (per accedir a A2 o nivell superior).
    • Realització del test de nivell en línia d’alemany, anglès i francès fins el dia 12 a les 17h.
  • 13 de setembre a partir de les 18h, si és el vostre cas: Consulta dels resultats del test de nivell.
  • Entre el 13 i el 16 de setembre fins a les 10h, si heu fet test de nivell: Tria de grup/horari al nivell que indica el test de nivell.
  • 16 de setembre a partir de les 18h: Publicació d’admesos i llista d’espera
  • Entre els dies 16 al 18 de setembre: Matriculació online al web de la Generalitat
  • 20 de setembre a partir de les 12h: Matrícula d’anglès per a alumnat en llista d’espera
  • 21 de setembre a partir de les 9h: Matricula d’altres idiomes per a alumnat en llista d’espera

A la següent infografia trobareu una explicació de com funciona el procés de preinscripció i matrícula a les EOIs de Catalunya per al nou alumnat.