Programa de certificació dels coneixements de llengües estrangeres (Centres educatius)

El Departament crea el Programa experimental de suport a la certificació dels coneixements de llengües estrangeres en determinats ensenyaments, i obre convocatòria pública per a la selecció de centres interessats a formar-ne part a partir del curs 2019-2020.

La finalitat és fomentar als centres participants, amb el suport de les Escoles Oficials d’Idiomes, la certificació dels coneixements de llengua estrangera, adquirits pels alumnes de determinats ensenyaments de forma que s’afavoreixi, el progrés del rendiment acadèmic en les llengües estrangeres i la millora de la transparència de les competències adquirides.

Poden formar part del Programa, els centres de Catalunya sostinguts amb fons públics que imparteixen
  • educació secundària obligatòria
  • batxillerat
  • cicles de formació professional
  • cicles d’arts plàstiques i disseny
  • cicles d’ensenyaments esportius de règim especial
llengües estrangeres
  • anglès
  • francès
  • alemany
  • italià
Nivells
  • B1
  • B2

3 cursos

Els centres són els encarregats d’inscriure el seu alumnat per mitjà de l’aplicació que posa a disposició el Departament d’Educació.

L’EOI de Banyoles és l’escola de referència dels centres del Pla de l’Estany.

Per a més informació, podeu consultar la RESOLUCIÓ EDU/287/2022 clicant AQUÍ.