Programa de certificació dels coneixements de llengües estrangeres (Centres educatius)

Programa de certificació dels coneixements de llengües estrangeres

La finalitat del Programa de certificació dels coneixements de llengües estrangeres és fomentar, amb el suport de les Escoles Oficials d’Idiomes als centres educatius participants, la certificació dels coneixements de llengua estrangera adquirits per l’alumnat de determinats ensenyaments de forma que s’afavoreixi el progrés del rendiment acadèmic en les llengües estrangeres i la millora de la transparència de les competències adquirides.

Poden formar part del Programa, els centres de Catalunya sostinguts amb fons públics que imparteixen
  • educació secundària obligatòria
  • batxillerat
  • cicles de formació professional
  • cicles d’arts plàstiques i disseny
  • cicles d’ensenyaments esportius de règim especial
  • centres que imparteixen títols propis d’arts escèniques
  • centres de formació de persones adultes (CFA) que imparteixen el graduat en educació secundària obligatòria (GESO)
llengües estrangeres
  • alemany
  • anglès
  • àrab
  • francès
  • italià
  • xinès
Nivells
  • B1
  • B2

Els centres són els encarregats d’inscriure el seu alumnat per mitjà de l’aplicació que posa a disposició el Departament d’Educació.

L’EOI de Banyoles és l’escola de referència dels centres del Pla de l’Estany.

Per a més informació, podeu consultar la RESOLUCIÓ clicant AQUÍ.

Resultats de les proves

Podeu consultar els resultats clicant AQUÍ.