Professorat (PIA+)

Programa PIA+. Idiomes i nivells

El Programa PIA+ és un ajut a l’estudi per al professorat que cursi i superi una llengua estrangera en una Escola Oficial d’Idiomes (EOI) (l‘EOI Banyoles ofereix anglès i francès) o a l’Institut Obert de Catalunya (IOC) per als idiomes i nivells següents:

CENTRE

IDIOMES

NIVELLS

anglès

B2.1, B2.2, C1, C2.1 i C2.2

EOI

francès, alemany, italià, àrab, rus i xinès

tots els nivells

català

C2

IOC

anglès

B1, B2.1 i B2.2

IOC

alemany

A1 i A2

Requisits

El requisit per poder participar en el Programa PIA+ és disposar d’un correu xtec i ser docent actiu en un d’aquests llocs:

• centre públic, concertat o municipal
  • Serveis Territorials, Consorci d’Educació de Barcelona o Serveis Centrals del Departament d’Educació
  • Cos de la Inspecció Educativa

Matrícula

El professorat que es vulgui acollir al Programa PIA+ en el curs 2023-2024 haurà de seguir el procediment ordinari per a la inscripció als cursos de les EOI i l’IOC. La inscripció s’ha de fer, en tots els casos, utilitzant el correu corporatiu @xtec.cat. L’alumnat lliure no pot acollir-se al Programa PIA+.

El Programa PIA+ també és aplicable per a la modalitat de Matrícula d’actualització a les EOI.

Trobareu més informació clicant AQUÍ.