Certificat A2 i B1 |
a partir de l’1 de juliol
Un cop superada la prova del Nivell A2 o del Nivell B1, l’alumnat obté el certificat sense haver de sol·licitar-lo. Es pot recollir a la secretaria de l’escola a partir de l’1 de juliol. Caldrà venir personalment i signar en el registre de certificats.
Documentació que cal presentar a Secretaria |
DNI, NIE o passaport |
Documentació en cas que vingui una altra persona |
document d’autorització clicant AQUÍ |
fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant del certificat |
Certificats i títols B2 i C1 |
a partir del 15 de juliol
Certificació acadèmica: Una vegada superada la prova del Nivell B2 o del Nivell C1, es pot demanar una certificació acadèmica gratuïta a la secretaria del centre a partir del 15 de juliol.
Títol: l’alumnat que hagi superat les proves de certificació del Nivell B2, C1 o C2 podrà sol·licitar el títol per mitjà d’aquest enllaç i informar-ne a la secretaria de l’EOI perquè el centre ho pugui validar.
Després de rebre la notificació de rebuda del certificat, caldrà recollir-lo personalment a la secretaria del centre amb el DNI, passaport o NIE i el resguard del pagament de les taxes. En cas de no poder fer el tràmit personalment, ho podrà fer una altra persona sempre i quan porti el document d’autorització signat.
Documentació que cal presentar a Secretaria |
DNI, NIE o passaport |
Carnet de família nombrosa i/o monoparental en vigència, si escau. |
Certificat de discapacitat igual o superior al 33%, si escau |
Documentació en cas que vingui una altra persona |
document d’autorització clicant AQUÍ |
fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant del certificat |
Taxes d’expedició |
Un cop feta la tramitació a l’EOI, s’haurà de fer efectiu l’import d’expedició a través de CaixaBank i caldrà retornar el resguard amb el justificant de pagament a l’escola.
Podeu consultar les taxes d’expedició de títols acadèmics i professionals clicant AQUÍ.
Per accedir al document, podeu clicar AQUÍ.


