Matrícula curs 2021 – 2022

Calendari de preinscripció matrícula per al curs 2021 – 2022

• Si us heu preinscrit, recordeu de fer el test de nivell si l’heu demanat i de formalitzar la matrícula entre el 15 i el 17 de setembre.

Preinscripció, tria de grup i matrícula d’A1 a C1

Preinscripció i matrícula C2.1

• Si no us heu preinscrit, poseu-vos en contacte amb nosaltres. Podreu realitzar la matrícula a partir del 22 de setembre

Les classes comencen el 27 de setembre

Podeu fer una única preinscripció per idioma i un màxim de dues preinscripcions a dos idiomes diferents. A la preinscripció heu de triar l’EOI de Tortosa com a primera opció.

En fer la preinscripció, heu de triar:

a) Accedir al primer curs de l’idioma que us interessi. No cal fer test de nivell.

b) Accedir a un nivell concret, sempre que pugueu acreditar el vostre nivell assolit amb un dels possibles accessos que us apareixeran a l’aplicatiu. Aquests accessos poden ser:

• un curs o certificat d’una EOI aprovat. ATENCIÓ!!! Si veniu d’una EOI  de fora de Catalunya, heu d’aportar certificació acadèmica, expedida per la secretaria de l’EOI d’on veniu.
  • una certificació equivalent reconeguda pel Departament d’Ensenyament. Podeu consultar aquestes certificacions aquí.

A l’aplicatiu, cal especificar el tipus de documentació que presentareu i adjuntar-lo o dur-lo presencialment a l’escola en les dates establertes, per tal de poder continuar amb el procés de preinscripció. A poder ser, adjunteu la documentació escanejada en el moment de fer la preinscripció a l’aplicatiu. Si no us és possible, podeu portar la documentació físicament a l’escola entre el 3 i el 10 de setembre o bé enviar-la per correu electrònic a eoitortosa@xtec.cat. A l’escola validarem aquesta documentació abans que s’obri el termini per formalitzar la matrícula.

c) Fer el test de nivell si no teniu clar quin és el vostre nivell. Heu de triar l’EOI de Tortosa com a primera opció com a centre per realitzar la prova. Si us preinscriviu a anglès, podreu fer el test de nivell en línia al mateix aplicatiu de matrícula (podeu fer el test des del 31 d’agost al 10 de setembre). Si us preinscriviu d’un altre idioma (francès o alemany), fareu la prova de nivell presencial el 8 de setembre a les 17.30 hores o el 9 de setembre a les 10.30 hores.

Matrícula nou alumnat oficial

La matrícula del nou alumnat es realitzarà telemàticament amb el mateix aplicatiu web que heu utilitzat per fer la preinscripció. Si sortiu com a admesos al sorteig d’assignació de places us podeu matricular a partir del 15 de setembre a les 20h i fins a les 23.59 h del 17 de setembre. Podreu escollir grup i horari al mateix aplicatiu.

Caldrà que lliureu a secretaria una fotocòpia del DNI i que empleneu el full d’autorització d’ús d’imatge i la declaració responsable relativa a la pandèmia de COVID19. En el cas de menors d’edat, aquests darrers fulls han d’estar signats pels pares o tutors legals. Podeu lliurar aquesta documentació abans de l’inici de classes o el primer dia de classe.

Places vacants: A partir del 21 de setembre

Pagament i bonificacions que s’apliquen.

Un cop hagueu triat grup i horari, haureu d’imprimir-vos el full de pagament i fer l’ingrés en el termini de 24 hores a partir de la formalització de la matrícula a qualsevol terminal de Servicaixa de Caixabank “La Caixa” o bé amb tarja de crèdit online. El pagament també es pot fer amb Línia Oberta. Heu d’entrar a l’apartat Pagaments i impostos i introduir els codis que trobareu al rebut de pagament.

L’import a pagar pels nivells A1, A2, C1 i C2 correspon als preus públics establerts per la Generalitat de Catalunya.

L’import a pagar pels nivells B1 i B2 correspon a les taxes establertes per la Generalitat de Catalunya.

Consulteu els preus públics, taxes, bonificacions i exempcions aquí.

En el cas de tenir descompte o bonificació  cal que lliureu la documentació necessària (document original i fotocòpia) a secretaria abans de l’inici de classes.

Aclariments: No està permès matricular-se com a alumnat oficial i lliure del mateix idioma, dintre del mateix any acadèmic.

Més informació aquí