Cursos intensius d’estiu

Del 5 al 16 de juliol, l’Escola Oficial d’Idiomes de Tortosa organitza els seg√ľents cursos intensius d’estiu:

Cursos Juliol 2021:

• ūüóľCurs d‚Äôiniciaci√≥ al franc√®s
  • ūüŹį¬†Curs d‚Äôiniciaci√≥ a l‚Äôalemany
  • ūüóĹ Curs d‚Äôangl√®s: Beyond B1 (Cal tenir el nivell B1)
  • ūüóĹ Curs d‚Äôangl√®s: Refresh your B2 (Cal tenir el nivell B2)

Durada: 30 hores

Preu:¬†175 ‚ā¨

Dates: del 5 al 16 de juliol

Horari: de 9:30 a 12:30

Avaluació i certificació:

Els cursos intensius d‚Äôestiu s‚Äôavaluen formalment i donen dret a un certificat. Per aconseguir el certificat d’assist√®ncia i aprofitament s’exigir√† l’assist√®ncia a classe (80%) i realitzaci√≥ d’un m√≠nim del 80% de les tasques encomanades.

Matrícula: a partir de l’1 de juny

ūüďĒ Documentaci√≥ requerida per formalitzar la matr√≠cula:

• ¬† ¬† ¬†DNI, NIE o passaport
    • ¬† ¬† ¬†Documentaci√≥ oficial per reducci√≥ de matr√≠cula , si escau (discapacitat, carnet de familia nombrosa, monoparental, etc.). Podeu consultar la informaci√≥ oficial sobre exempcions i bonificacions de taxes del Departament d’Educaci√≥ en aquest enlla√ß.
    • ¬† ¬† ¬†Certificat acreditatiu de nivell o prova de nivell (excepte en els cursos d’inicicaci√≥ de franc√®s i alemany). Si heu de fer prova de nivell, indiqueu-ho al formulari o b√© parleu amb Secretaria.

‚úŹ Formalitzaci√≥ de la matr√≠cula:

• Presencialment (de 9 a 14 hores a la Secretaria del centre).
    • Online

Observacions:

• L’EOI de Tortosa es reserva el dret d’anul¬∑lar un curs en cas que no s’arribi al m√≠nim de matr√≠cules.
  • No es retornar√† l‚Äôimport de la matr√≠cula en cas de ren√ļncia per part de l‚Äôalumne. Nom√©s es retornar√† la matr√≠cula si el curs s‚Äôanul¬∑la.
  • Nombre de places limitades (l’assignaci√≥ es far√† per ordre de data de pagament)
  • Edat m√≠nima 14 anys complerts abans del 31 de desembre de¬† 2021.
  • Aquests cursos estan pendents d‚Äôaprovaci√≥