Cursos intensius d’estiu

Del 5 al 16 de juliol, l’Escola Oficial d’Idiomes de Tortosa organitza els segĂĽents cursos intensius d’estiu:

Cursos Juliol 2021:

• đź—ĽCurs d’iniciaciĂł al francès
  • 🏰 Curs d’iniciaciĂł a l’alemany
  • đź—˝ Curs d’anglès: Beyond B1 (Cal tenir el nivell B1)
  • đź—˝ Curs d’anglès: Refresh your B2 (Cal tenir el nivell B2)

Durada: 30 hores

Preu: 175 €

Dates: del 5 al 16 de juliol

Horari: de 9:30h a 12:30h

AvaluaciĂł i certificaciĂł:

Els cursos intensius d’estiu s’avaluen formalment i donen dret a un certificat. Per aconseguir el certificat d’assistència i aprofitament s’exigirĂ  l’assistència a classe (80%) i realitzaciĂł d’un mĂ­nim del 80% de les tasques encomanades.

Matrícula: a partir de l’1 de juny

đź“” DocumentaciĂł requerida per formalitzar la matrĂ­cula:

•      DNI, NIE o passaport
    •      DocumentaciĂł oficial per reducciĂł de matrĂ­cula , si escau (discapacitat, carnet de familia nombrosa, monoparental, etc.). Podeu consultar la informaciĂł oficial sobre exempcions i bonificacions de taxes del Departament d’EducaciĂł en aquest enllaç.
    •      Certificat acreditatiu de nivell o prova de nivell (excepte en els cursos d’inicicaciĂł de francès i alemany). Si heu de fer prova de nivell, indiqueu-ho al formulari o bĂ© parleu amb Secretaria.

✏ Formalització de la matrícula:

• Presencialment (de 9 a 14 hores a la Secretaria del centre).
    • Online

Observacions:

• L’EOI de Tortosa es reserva el dret d’anul·lar un curs en cas que no s’arribi al mĂ­nim de matrĂ­cules.
  • No es retornarĂ  l’import de la matrĂ­cula en cas de renĂşncia per part de l’alumne. NomĂ©s es retornarĂ  la matrĂ­cula si el curs s’anul·la.
  • Nombre de places limitades (l’assignaciĂł es farĂ  per ordre de data de pagament)
  • Edat mĂ­nima 14 anys complerts abans del 31 de desembre de  2021.
  • Aquests cursos estan pendents d’aprovaciĂł