Cursos d’estiu

Cursos intensius d’estiu – juliol 2024
Els cursos de llengua instrumental tenen com a objectiu el coneixement general de la llengua, el treball específic per destreses, l’actualització lingüística o el perfeccionament de l’idioma. Tenen una durada mínima de 30 hores i màxima de 90.
L’EOI de Reus… Llegeix més»

Inici de les proves de certificat

Recordeu que per a les proves de certificat cal ser a l’escola a les 15.30h.
ALUMNAT OFICIAL: Parleu amb el/la vostre/a professor/a per tal d’apuntar-vos per la prova oral.
ALUMNAT LLIURE: Tant per la prova escrita com per la prova oral, cal tenir el vostre DNI, NIE… Llegeix més»

Assistència alumnat menor

Ja podeu consultar l’assistència de l’alumnat menor del mes d’abril amb les quatre últimes xifres del DNI o NIE.
Les dades reflecteixen l’assistència real a classe, tant si les absències estan justificades com si no. Tot i així, recordeu que totes les absències de l’alumnat… Llegeix més»

Preinscripció curs 2024-25 (Alumnat nou)

El període de preinscripció per l’alumnat nou per al curs 2024-2025 és del 2 al 9 de setembre de 2024.

NOTA: L’alumnat oficial del curs 2023-24 ha de fer la matrícula al mes de juliol.

Les piles a l’Apilo de l’escola

Les piles i bateries són dispositius que contenen substàncies químiques que reaccionen entre elles i transformen l’energia d’aquesta reacció en electricitat. Quan estan esgotades, aquestes substàncies químiques i materials poden fer malbé el medi ambient. Si les reciclem, el protegirem i també estalviarem molts recursos.… Llegeix més»

Convocatòria ordinària de proves de certificat

NOMÉS PER A ALUMNAT LLIURE
El Departament d’Educació organitza la convocatòria ordinària de les proves per obtenir els certificats següents:

• Nivell intermedi B1 del Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR)
  • Nivell intermedi B2 del Marc europeu comú de referència per a les… Llegeix més»

Convocatòria de beques per estudis postobligatoris

El Ministeri d’Educació i Formació Professional ha publicat una convocatòria de beques i ajuts de caràcter general per al curs acadèmic 2024-2025, per a l’alumnat que cursa ensenyaments postobligatoris no universitaris.
Les beques es tramiten per avançat i el termini és del 19 de març a… Llegeix més»

Carnet de l’estudiant: descomptes

El carnet de l’EOI de Reus t’acredita arreu com a estudiant de l’escola. Recorda que el carnet de l’estudiant només és vàlid per al curs actual i que cal renovar-lo cada any que siguis alumne/a de l’escola.
A banda de fer servir el carnet com a… Llegeix més»

Recollida de certificats i sol·licitud de títols

L’alumnat que ha obtingut el nivell A2, nivell B1, nivell B2 i nivell C1 fins la convocatòria d’abril del 2024, ja poden demanar certificat o tramitar el títol.
Per demanar el certificat (A2, B1) o tramitar el títol (B2, C1), cal que ho feu per correu… Llegeix més»