Assistència alumnat menor

Ja podeu consultar l’assistència dels alumnes menors del mes de novembre, amb els quatre últims números del DNI o NIE.
Les dades reflecteixen l’assistència real a classe, tant si les absències estan justificades com si no. Tot i així, recordeu que totes les absències de… Llegeix més»

Campanya de Nadal 2022

Com cada any per aquestes dates, l’escola col·labora amb CÀRITAS en la recollida d’aliments i articles bàsics per a qui més ho necessita.
A l’entrada de l’escola trobareu capses on dipositar aquests productes si voleu col·laborar.
Moltes gràcies!

Convocatòria Extraordinària Proves Febrer 2023

NOMÉS PER A ALUMNAT LLIURE
El Departament d’Educació organitza la convocatòria extraordinària de les proves per obtenir els certificats següents:
Nivell intermedi B1 del Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR)
Nivell intermedi B2 del Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR)
Nivell avançat… Llegeix més»

Horaris curs 2022-2023

ALEMANY     ANGLÈS      FRANCÈS
Aquests horaris estan subjectes a possibles canvis esdevinguts per causes de força major.
Podeu consultar els llibres de text de cada curs a la pestanya “Idiomes i horaris”.

Recollida de certificats i sol·licitud de títols

L’alumnat que ha obtingut el nivell A2, nivell B1, nivell B2 i nivell C1 fins la convocatòria de juny del 2022, ja poden demanar certificat o tramitar el títol.
Per demanar el certificat (A2, B1) o tramitar el títol (B2, C1), cal que ho feu per… Llegeix més»