Celebrem Sant Jordi. Vine al teatre!

El proper 26 d’abril, a les 19h, per celebrar Sant Jordi, el departament d’anglès de l’EOI de Reus convida tot l’alumnat de l’escola a veure l’obra còmica ‘Gazpacho and Syrup’ al teatre de l’Institut Baix Camp.
Trobareu la informació de com apuntar-se per aconseguir la vostra… Llegeix més»

Convocatòria de beques per estudis postobligatoris

El Ministeri d’Educació i Formació Professional ha publicat una convocatòria de beques i ajuts de caràcter general per al curs acadèmic 2024-2025, per a l’alumnat que cursa ensenyaments postobligatoris no universitaris.
Les beques es tramiten per avançat i el termini és del 19 de març a… Llegeix més»

Convocatòria ordinària de proves de certificat

NOMÉS PER A ALUMNAT LLIURE
El Departament d’Educació organitza la convocatòria ordinària de les proves per obtenir els certificats següents:

• Nivell intermedi B1 del Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR)
  • Nivell intermedi B2 del Marc europeu comú de referència per a les… Llegeix més»

9a Edició del Concurs Apilo

L’EOI de Reus, aquest curs, participa a la 9a edició del Concurs Apilo.
Si teniu piles, bateries i carregadors portàtils esgotats, porteu-los al contenidor que trobareu a l’entrada de l’escola i ajudeu-nos a guanyar el concurs.

Assistència alumnat menor

Ja podeu consultar l’assistència de l’alumnat menor del mes de març amb les quatre últimes xifres del DNI o NIE.
Les dades reflecteixen l’assistència real a classe, tant si les absències estan justificades com si no. Tot i així, recordeu que totes les absències de… Llegeix més»

Carnet de l’estudiant: descomptes

El carnet de l’EOI de Reus t’acredita arreu com a estudiant de l’escola. Recorda que el carnet de l’estudiant només és vàlid per al curs actual i que cal renovar-lo cada any que siguis alumne/a de l’escola.
A banda de fer servir el carnet com a… Llegeix més»

Recollida de certificats i sol·licitud de títols

L’alumnat que ha obtingut el nivell A2, nivell B1, nivell B2 i nivell C1 fins la convocatòria extraordinària de febrer del 2024, ja poden demanar certificat o tramitar el títol.
Per demanar el certificat (A2, B1) o tramitar el títol (B2, C1), cal que ho feu… Llegeix més»

Matrícula d’actualització

Les persones que ja hagin cursat i superat amb anterioritat cursos de les escoles oficials d’idiomes, i que vulguin actualitzar-ne els coneixements, poden sol·licitar fer una flexibilització de l’itinerari educatiu: matricular-se en l’últim curs realitzat o en qualsevol dels cursos inferiors a aquell nivell, sempre… Llegeix més»

Treballa a les EOI

Vols treballar com a docent a una Escola Oficial d’Idiomes de Catalunya?
A aquest enllaç hi trobaràs les titulacions que permeten impartir els ensenyaments d’idiomes a les Escoles Oficials d’Idiomes de Catalunya. Per tal de poder ocupar aquests llocs de treball, les persones interessades… Llegeix més»