Activitats culturals

ABRIL 2024

El proper 26 d’abril, a les 19h, per celebrar Sant Jordi, el departament d’anglès de l’EOI de Reus convida tot l’alumnat de l’escola a veure l’obra còmica ‘Gazpacho and Syrup’ al teatre de l’Institut Baix Camp.  Podeu portar un acompanyant. No us ho podeu perdre!

________________
MARÇ 2024

Veniu a gaudir de les xerrades en anglès i francès del divendres 15 de març. Celebrarem Saint Patrick’s Day i parlarem de tradicions amb la Gail Gray i el John Shine, i també aprendrem estratègies per millorar el nostre vocabulari en anglès amb en Simon Brampton. També podreu viatjar per Suïssa de la mà de Sendo Martorell.

_________________
DESEMBRE 2023

Ets alumne de l’escola i vols gaudir d’una jornada amb activitats culturals i degustació de productes típics nadalencs? Vine el divendres 1 de desembre! Trobaràs més informació al Classroom del teu grup, on també et podràs apuntar a les xerrades i tallers que t’interessin. Consulta’ls aquí.

*Aquest espai s’anirà actualitzant durant el curs sempre que el tres departaments de l’escola proposin activitats culturals extres al seu alumnat.