Carnet d’estudiant

• Amb el carnet d’estudiant de l’EOI de Reus podreu identificar-vos com a alumnat de l’escola per fer ús del servei de préstec de la biblioteca, que obre al mes d’octubre.
  • També el podeu fer servir com a carnet d’estudiant per a obtenir descomptes a museus i altres institucions culturals que ofereixen preus reduïts per a estudiants.
  • A la nostra comarca, a més, podeu gaudir de descomptes i preus especials a diversos establiments i institucions culturals. Podeu comprovar els descomptes per al curs 2023-24 aquí.
  • Descarregueu-vos aquest document i recordeu d’obrir-lo amb el programa Adobe Acrobat Reader. Un cop obert seguiu les instruccions.
  • A la consergeria de l’escola us el poden imprimir en color i també plastificar-lo (s’aplicaran els preus de copisteria de l’escola). Les impressions en color i les plastificacions s’han de demanar amb antelació al correu consergeria@eoireus.cat.