Devolució de taxes i preus públics

Les taxes o preus públics de la matrícula a les EOI només es poden retornar en els supòsits que s’indiquen a continuació i dins dels terminis que, quan escau, s’assenyalen:

a) Renúncia a la matrícula oficial, quan la renúncia i la sol·licitud de retorn de taxes o preus públics es produeixin fins al 3 d’octubre de 2022.

b) Renúncia a les proves lliures per a l’obtenció del certificat B1, del certificat B2 o del certificat de nivell C1 quan la renúncia i la sol·licitud de retorn de taxes o de preus públic es produeixen abans de la data de publicació de les llistes definitives d’admesos.

c) Pagaments duplicats o per import superior.

d) No aplicació de bonificacions o exempcions a les quals l’alumne té dret en el moment de la matrículació, per l’import corresponent.

e) No-prestació del servei per causes no imputables a l’alumne. No es consideren supòsits de força major els canvis en l’horari laboral, ni els canvis de domicili o similars.

f) En cas de trasllat a una altra comunitat autònoma, l’alumne pot sol·licitar el retorn de taxes o preus públics abans del 29 de novembre.

Les sol·licituds de devolució de taxes i preus públics s’han de presentar preferentment per via telemàtica des de la secció de tràmits del web de la Generalitat de Catalunya. Si teniu alguna dificultat per utilitzar aquest canal electrònic, poseu-vos en contacte amb nosaltres i us donarem un cop de mà.

La renúncia a la matrícula amb devolució de taxes suposa l’anul·lació de la matrícula a tots els efectes, i suposa també la pèrdua de la condició d’alumne/a oficial.