CURSOS ESPECIALS

Aquest curs 2023-2024 l’escola ofereix els cursos especials següents a les seves dues seus:

A Olot:

FRANCÈS: VERS LE B2

Adreçat a alumnat amb un nivell assolit de B1.

ANGLÈS: TOWARDS C2

Adreçat a alumnat amb un nivell assolit de C1.

A Ripoll:

ANGLÈS: INTRODUCCIÓ A L’ANGLÈS

Adreçat a alumnat sense coneixements previs de la llengua o molt bàsics.

I QUÈ SÓN ELS CURSOS ESPECIALS? QUANT COSTEN?

Els cursos especials són una formació paral·lela als cursos anuals de 130 hores que, segons la demanda de cada moment, l’escola posa a disposició dels alumnes interessats a fer un idioma o un nivell que no s’ofereixi de manera ordinària en una de les seves dues seus, ja sigui Olot o Ripoll.

La seva durada és més reduïda que la dels cursos ordinaris: 80 hores anuals, d’octubre a maig, en dues sessions de classe presencials a la setmana d’una hora i mitja.

El seu preu està regulat pel Departament d’Educació –375,00 €– i està subjecte a múltiples descomptes del 50%, així com a bonificacions del 100% de l’import. No dubteu a contactar-nos sobre les reduccions o gratuïtats a què pugueu tenir dret!

Això sí: perquè l’escola pugui organitzar aquests cursos, caldrà que a cadascun hi hagi un mínim d’inscrits equivalent a l’import de 8 matrícules ordinàries.