CURSOS ORDINARIS ANUALS

DURADA DELS CURSOS

Els cursos ordinaris anuals d’alemany, anglès i francès tenen una durada mínima de 130 hores.

Les classes comencen a finals de setembre i acaben a finals de maig, seguint el calendari establert anualment pel Departament d’Educació.

Els exàmens de certificació i les proves d’avaluació final es celebren entre finals de maig i començaments de juny.

En aquest enllaç hi trobaràs el calendari escolar 2022-2023 detallat, i tant el professorat com el web de l’escola informaran puntualment de les dates a recordar.

HORARI DE LES CLASSES

Les classes són en horari de tarda i en dies alterns: o bé en dilluns i dimecres o bé en dimarts i dijous.

L’horari del primer torn és de 16.00 a 18.15 h, i el del segon torn de 18.30 a 20.45 h. La tria de l’horari es fa en el moment de matricular-se, i pots escollir entre les opcions de dies i franges horàries disponibles cada any a la seu d’Olot i a la de Ripoll.

Les classes tenen una durada de 2 hores i 15 minuts, i inclouen dues pauses durant la sessió per fer un mos o un cafè, socialitzar amb els companys i companyes i maximitzar la capacitat d’absorció d’informació i d’aprenentatge del cervell. Unes veritables tardes d’immersió en llengua estrangera. Aprofita-les!

I si per incompatibilitat horària justificada no pots assistir sempre a les sessions senceres, no t’amoïnis: parla’n amb el teu professor o professora perquè t’orienti i no et tallis: venir a una part de la classe és infinitament millor que no venir. La constància i l’autoestabliment d’objectius són la clau de l’èxit en l’aprenentatge d’idiomes!

IDIOMES I NIVELLS

Els idiomes i nivells disponibles el proper curs 2023-2024 a cada una de les dues seus amb què compta l’escola són els següents:

Olot
ALEMANY