Adaptació de proves per alumnat amb necessitats especials

Els aspirants amb necessitats especials derivades de discapacitats físiques, psíquiques o sensorials (o altres trastorns greus que tenen el reconeixement oficial de la situació de discapacitat) poden sol·licitar els recursos addicionals necessaris per desenvolupar la prova d’avaluació.

L’alumnat oficial ha d’omplir una sol·licitud d’adaptació d’examen i adjuntar els documents següents:

a) Certificat de reconeixement de discapacitat que informi del grau de discapacitat reconeguda i/o certificat mèdic oficial.

b) Certificat emès per l’organisme acreditat corresponent que informi de les característiques de la discapacitat o trastorn, si escau.

c) Documentació justificativa de modificacions i adaptacions curriculars, autoritzades pel Departament d’Educació, durant els últims estudis cursats en el sistema educatiu, si escau.

Caldrà especificar el tipus d’adaptació requerida: temps addicional, taula, auriculars, ordinador, mida de la lletra de l’examen més gran, etc.

Es pot fer arribar aquesta documentació al correu info@eoiolot.cat.

Data límit: pendent de publicació. A títol orientatiu, el curs passat va ser el 7 de març de 2022.