Preinscripció i Matrícula (Futurs Alumnes)

Telemàticament del 31 d’agost al 3 de setembre (fins les 14h) a través del web: http://www.eoidigital.com/preinscripcio/alumnes/ o presencialment el dia 3 de setembre (fins les 14h).

La preinscripció pot ser a:

• A1: Si NO es tenen coneixements de l’idioma o es vol començar des de zero.
  • Test de nivell: Si es tenen coneixements de l’idioma i es vol començar des d’un nivell superior a 1r i NO es disposa d’un CERTIFICAT de l’idioma segons la taula d’exempcions. En aquest cas s’haurà de venir el dia assenyalat a fer el test de nivell.
  • A2, B1, B2.1, B2.2 o C1: NOMÉS si té aprovat el curs anterior en qualsevol EOI o si té un CERTIFICAT de l’idioma segons la taula d’exempcions. En aquest cas en el moment de fer la matrícula presencial ha de portar una fotocòpia del certificat.

Novetat: Test de nivell d’anglès en línia (del 31 d’agost fins el 10 de setembre). Test de nivell de francès i alemany presencial el dia 9 i 10 de setembre.

MATRÍCULA

• Del 15 a partir de les 20.00h al 17 de setembre fins les 23.59h de 2020: Matrícula ONLINE i posterior pagament per ServiCaixa o ONLINE en un termini de 24h
  • 21 i 22 de setembre de 2021: Matrícula en línia d’alumnes en llista d’espera, clica aquí
  • 23 de setembre de 2021 a partir de les 12.00h: Publicació de places lliures i dates de matrícula al WEB de l’Escola

Informació taxes i preus públics, clica aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *