DENUNCIEM LA VIOLÈNCIA – UsApps

Us informem que s’ha posat en marxa el nou web i aplicació informàtica UsApps.

La ‘UsApps’ és l’eina que el Departament d’Educació posa a disposició de totes les persones de la comunitat educativa per comunicar les diferents situacions de violència que l’alumnat pot viure o ser-ne testimoni.
Darrere de la ‘UsApps’ hi ha un l’equip de professionals de la Unitat de Suport a l’Alumnat en Situacions de Violència (USAV), que fa acollida, atenció i assessorament a qui hi contacta, i que dona suport als centres per a l’activació dels protocols corresponents.
En aquest vídeo explicatiu i en la infografia podeu consultar el funcionament de la UsApps, per tal que pugueu fer-ne ús i difusió.

Us animem a consultar també la informació del pla Les escoles lliures de violències (LELV) i la presentació de les jornades, per tal que disposeu de tota la informació.