Borsa d’estada lingüística John-Langdon Davies I Dublin I Curs 2021-2022

Gràcies a la borsa d’estada lingüística John-Langdon Davies he pogut gaudir d’una setmana d’estudi i oci que d’una altra forma no hagués estat possible. Animo a tots els alumnes que no estiguin segurs sobre demanar aquesta beca o no, a que no ho dubtin ni per un moment. Si tenen la sort d’aconseguir-la, estic segura de que recordaran sempre aquesta fantàstica experiència.

Vaig arribar a Dublín dissabte 11 de juny de 2022 a la tarda. Un taxi em va portar fins al meu apartament que comptava amb una habitació individual amb bany. Menjador i cuina eren compartits amb 3 estudiants més. A més, l’edifici comptava amb gimnàs i una sala d’oci per poder socialitzar amb altres estudiants allotjats.

Tant dissabte com diumenge varen ser dedicats a visitar el centre. Em vaig endinsar en la capital Irlandesa i vaig recórrer el nucli urbà que em va recordar molt a Girona, una ciutat petita però molt acollidora. Vaig passejar i també vaig agafar un bus turístic que em va portar a descobrir les principals atraccions i monuments. Vaig passar un molt bon cap de setmana però esperava amb candeletes a que arribés dilluns per començar les classes i així poder conèixer els meus companys d’escola.

Dilluns 13 de juny vaig començar les classes a l’Everest School, a 15 minuts caminant des de l’apartament, escola situada ben bé al centre de la ciutat. Les classes eren de 9 a 13 hores, súper dinàmiques, basades principalment en conversa, el que em va permetre conèixer molta gent ja que contínuament anàvem canviant de company per parlar sobre diferents temes a classe.

A la meva classe hi havia gent de totes les edats i nacionalitats i de seguida vaig fer amistats. Dinava cada dia amb alguns dels meus companys d’escola i les tardes les dedicàvem a visitar atraccions turístiques com museus, Trinity College, Trinity Library, pubs (Temple bar) amb música en viu. Per mi el més destacat va ser la visita a la Library College que està ubicada al Trinity College, on guarden el famós llibre de Kells.

Voldria expressar la meva gratitud cap a l’Escola Oficial d’idiomes i a l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols per aquesta fantàstica oportunitat rebuda.

Mari Valenzuela