Grups de conversa

Grups de conversa – curs 2023-2024

Descripció

Els grups de conversa formen part de les activitats que ofereix l’EOI Banyoles. Es tracta d’un servei autofinançat per les persones que hi participen i s’organitzen essencialment per practicar l’expressió oral.

Quin objectiu tenen?

L’objectiu principal dels grups de conversa és oferir a l’alumnat i als ex-alumnes de l’EOI Banyoles l’oportunitat de fer un ús pràctic i informal de la llengua estrangera que estan estudiant. Amb aquesta activitat es pretén complementar i reforçar les activitats de conversa que ja es desenvolupen en el curs oficial.

Qui és la persona que condueix el grup?

La persona que dirigeix el grup és una persona nadiua, o bé amb un alt nivell de la llengua, amb aptituds comunicatives per animar el grup, proposar temes diversos i conduir la conversa d’una manera en què tothom hi participi. No és necessàriament un professor o professora.

Informació i horaris

• Places limitades.
  • La inscripció és per a 5 sessions d’una hora a la setmana.
  • El preu total per a les 5 sessions és de 20€ per a l’alumnat oficial i de 25€ per a l’alumnat lliure (ex-alumnat o no alumnat de l’escola durant aquest curs)

Inscripció tancada

Es preveu tornar a obrir els grups de conversa durant la propera tardor.

Període: ———

Inscripció: ——–

Grups: ———

Podràs accedir als horaris i al formulari d’inscripció clicant AQUÍ.