Causes que la justifiquen:
Es pot sol·licitar la devolució de les taxes i preus públics en els següents terminis i/o circumstàncies:
- 
Per renúncia al curs dins dels terminis legalment establerts per al curs 2025-2026:
– No més tard del dia 10 d’octubre de 2025 per als cursos anuals. - 
Per causes extraordinàries no imputables a l’alumne i degudament justificades, es pot sol·licitar la devolució amb posterioritat a les dates esmentades.
⚠️ No es consideraran causes de força major els canvis en l’horari laboral ni els canvis de domicili o similars. 
Vies de sol·licitud:
- 
Preferiblement de forma telemàtica a través del portal:
https://web.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/devolucio-ingressos-indeguts - 
Per a tramitació online assistida, es poden adreçar presencialment a les oficines de Registre dels Serveis Centrals i Serveis Territorials del Departament d’Educació.
 - 
També es pot fer presencialment a la secretaria de l’escola.
 
Documentació necessària:
- 
Sol·licitud emplenada i signada
 - 
Còpia del resguard de matrícula
 - 
Còpia del comprovant de pagament
 - 
Còpia de la documentació acreditativa de la bonificació i/o exempció, si escau
 
Important:
El termini de resolució del procediment no depèn de l’EOI, sinó del Servei de Gestió Pressupostària del Departament d’Educació, que és qui comunica directament a l’alumnat la resolució.
                    
										
										
										
										
										
										
										
										
										
										
										
										
										
										
										
										
										
										
