Qualificacions

certificate-1816656_640 Accés a l’aplicatiu de consulta de notes

Per accedir a les vostres qualificacions haureu d’introduir les dades següents:

Usuari: la vostra data de naixement en format dd/mm/aaaa
Contrasenya: el vostre DNI / NIE (sense la lletra)
Contrasenya personal d’alumne: (si no en teniu, podeu obtenir-la quan intenteu accedir)

Recordatori:

• Els alumnes oficials durant el curs 2017-2018 s’han de matricular per al curs 2018-2019 durant el mes de juliol 2018. +info
  • Els alumnes oficials de 3r de francès (Intermedi B1) que hagin obtingut la qualificació d’Apte i vulguin continuar els seus estudis a l’EOI de Girona, s’hauran de matricular presencialment a Girona. Us recomanem que us poseu en contacte abans amb la secretaria de l’EOI Girona.

Butlleta de notes

Tots els alumnes podran imprimir la seva butlleta de notes des de l’aplicatiu de consulta de notes obrint la pestanya General, fent click a Papereta idiomes Catalunya i fent clic sobre la icona del PDF.

Reclamacions

Si algun candidat/a de Nivells Intermedi B1 (3r), Intermedi B2 (5è) o Avançat C1 (6è) vol presentar una reclamació pel que fa als resultats de la prova, ho haurà de fer per escrit presentant una instància a la secretaria del centre en el termini que va des de la publicació de resultats fins a les 12:00h del dia 28/06/2018. La direcció del centre comunicarà la resolució de la reclamació als interessats per escrit.

Expedició de títols

La informació sobre l’obtenció o la sol·licituds de títols la trobareu aquí.