Recollida certificats i títols A2, B1, B2 i C1

L’alumnat oficial i lliure que hagi aprovat els cursos que donen dret a certificat o títol, poden passar a recollir els certificat i / o sol·licitar el títol.

Alumnes oficials que han aprovat 2n: Nivell bàsic, A2. Només cal que vingueu a secretaria, de 9.30 a 14h i recolliu el vostre certificat.

Alumnes oficials i lliures que han aprovat l’examen de 3r curs, Certificat de Nivell Intermedi, B1. Només cal que vingueu a secretaria, de 9.30 a 14h i recolliu el vostre certificat.

Alumnes oficials i lliures que han aprovat l’examen de 5è curs o C1, Certificats de Nivell Intermedi B2 o C1. Heu de venir a secretaria, de 9.30 a 14h. Allí, us donarem un full per emplenar amb les vostres dades i un full de pagament de taxes (74.95 €). Amb aquest full haureu d’anar a un caixer “Servicaixa” de Caixabank “La Caixa” i fer el pagament amb tarja de crèdit, que pot ser de qualsevol entitat. Un cop fet el pagament, heu de tornar a secretaria, lliurar el resguard de pagament per tal que us posin el segell del centre que donarà validesa al vostre títol de B2 o C1 mentre no arriba el títol definitiu.

1 comentari

1. Yazmina

Hola,
    Si somos de fuera y no podemos recoger el título del B1, ¿se puede guardar en la EOI y en septiembre recogerlo?

Muchas gracias.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *