Estudis de Batxillerat i estudis a l’EOI

Convalidacions de matèries del batxillerat per a alumnes que cursen llengües estrangeres simultàniament en una EOI:

Els alumnes que cursen el batxillerat i, al mateix temps, una segona llengua estrangera en una escola oficial d’idiomes (EOI) poden sol·licitar, a cada curs, la convalidació de la darrera franja de quatre hores de cada curs que es completa amb una matèria de modalitat, pròpia o aliena, o bé amb dues matèries específiques, si es dona alguna de les condicions següents:

a) Es cursa a l’EOI amb el nivell B2 o superior una segona llengua estrangera que ofereix el centre.

b) Es cursa a l’EOI una llengua estrangera que no ofereix el centre en un curs determinat.

La sol·licitud de convalidació la presenta l’alumne el primer mes de classe, juntament amb una còpia de la matrícula a l’EOI. El centre ho comunica a la Direcció General d’Educació Secundària i el Batxillerat abans del 31 d’octubre. La convalidació està condicionada a la superació del curs a l’EOI, que cal documentar amb un certificat del nivell assolit expedit per la secretaria de l’EOI.