Matrícula oberta de places vacants

Horari i dies de matrícula

• Alumnat que vol accedir a un nivell concret o ja ha fet el test de nivell online (A1 o nivell superior a A1 aportant un certificat): de dilluns a divendres de 9 a 14h, presencialment a la secretaria de l’EOI de Tortosa.
  • Alumnat que ha de fer test de nivell: ompliu el Formulari de sol·licitud de plaça per alumnat no preinscrit i us enviarem l’enllaç per fer el test de nivell online. Un cop tingueu el test fet podeu venir a formalitzar la matrícula a la secretaria de l’EOI de Tortosa, de dilluns a divendres de 9 a 14h.
  • El termini per matricular-se i / o fer la prova de nivell acaba el 28 d’octubre de 2022.

Documentació necessària per a la matrícula.

Si us plau, porteu emplenada aquesta documentació quan vingueu a fer la matrícula per tal d’agilitar el procés. També necessitareu una fotocòpia del DNI, que podeu portar ja feta o fer a la consergeria (0.10€).

Les classes començaran el 21 de setembre per als grups de dilluns / dimecres i el 22 de setembre per als grups de dimarts / dijous. És imprescindible haver realitzat el pagament de la matrícula per assistir a classe.

Podeu consultar l’oferta d’idiomes, horaris i grups aquí: alemanyanglèsfrancès

Aquí podeu consultar també les taxes, preus públics i bonificacions o exempcions de pagament.