Preinscripció i matrícula curs 2022 – 2023

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA NOU ALUMNAT

Si vau estudiar a l’EOI de Tortosa el curs 2021 – 2022 i no us vau matricular al juliol, heu de seguir el mateix procediment que el nou alumnat.

1. Llegiu tota la informació que necessitareu (requisits, test de nivell, bonificacions, etc.) aquí:  Preinscripció i matrícula nou alumnat.
  2. Si no heu fet la preinscripció encara, empleneu aquest formulari. Ens posarem en contacte amb vosaltres perquè us matriculeu a partir del 20 de setembre.
  3. Consulteu també la Informació general sobre la matrícula a les EOI i les taxes.
  4. Formalitzeu la matrícula des de les 20:00 h del 14 de setembre fins a les 23:59 h del 16 de setembre al mateix aplicatiu que vau fer la preinscripció.
  5. Les classes començaran el 21 de setembre per als grups de dilluns / dimecres i el 22 de setembre per als grups de dimarts / dijous.

Podeu consultar l’oferta d’idiomes, horaris i grups aquí: alemanyanglèsfrancès

1. Judith

Bona tarda, volia consultar si és cert que fins els 16 anys no poden entrar a l’EOI de Tortosa per cursar anglès. Moltes gràcies.

1. admin Autor de l'article

Hola,
      A les EOI es pot cursar anglès si es compleixen els 16 anys dins de l’any en curs o bé si s’està fent un altre idioma com a llengua estrangera obligatòria a l’ESO. Si a l’institut es cursa anglès com a llengua estrangera principal, es pot accedir a l’EOI a partir dels 14 anys per estudiar francès o alemany. Salutacions.