Consulta de resultats – Juny 2021

Les qualificacions de la convocatòria de juny 2021 es podran consultar a partir del 23 de juny

ALUMNAT OFICIAL

L’alumnat oficial podrà consultar les qualificacions corresponents al curs 2020 – 2021 a partir de les 00.00 hores del 23 de juny.

Per accedir a la consulta, cal utilitzar CentrosNet. Si teniu problemes d’accés, mireu-vos aquest manual.

Per als cursos de B1, B2 i C1 hi ha prevista una sessió de tancament de curs el dia 28 de juny a la tarda. Aquesta sessió està pensada per a tot el grup. Si teniu consultes sobre les vostres qualificacions a nivell personal, adreceu-vos al vostre professor/a per correu electrònic o Moodle.

ALUMNAT LLIURE

L’alumnat lliure podrà consultar les qualificacions el dia 23 de juny en l’aplicatiu on es va inscriure a la prova. Si teniu consultes sobre el resultat de la prova, adreceu-vos a l’escola per correu electrònic (eoitortosa@xtec.cat).

Si posteriorment a les consultes heu de formular una reclamació, cal que presenteu una instància a la Secretaria de l’Escola, de 9.30 a 14 hores abans del 29 de juny a les 12h.