CÀRREC DE COORDINACIÓ per la convivència i el benestar al centre.

Aquest curs s’ha posat en marxa la figura del coordinador o coordinadora de coeducació, convivència i benestar emocional per a cada centre educatiu.

La nostra referent a l’EOI de Terrassa és l’Edith De la Marnierre, professora de francès. Té com a objectiu vetllar per la convivència, la coeducació i el benestar emocional de tot l’alumnat i ser la persona referent en aquestes matèries per a l’alumnat i el professorat del centre.

Entre les seves principals funcions, destaquen:

1. Vetllar perquè el projecte educatiu del centre incorpori els vectors de benestar emocional, coeducació, ciutadania democràtica i consciència global.
  2. Garantir el respecte de tot l’alumnat.
  3. Fomentar entre la comunitat educativa l’ús de mètodes de resolució pacífica dels conflictes.
  4. Promoure estratègies per identificar possibles situacions de risc i impulsar les mesures d’intervenció.
  5. Donar a conèixer i proposar activitats formatives adreçades a la comunitat educativa sobre aquest àmbit.
  6. Col·laborar en la revisió del punt de convivència de les NOFC per convertir-lo en Projecte de convivència

Per qualsevol dubte o pregunta, podeu contactar amb l’Edith a l’adreça de correu:  emarnierre@eoiterrassa.cat