Intercanvi lingüístic

Què és un tàndem o intercanvi lingüístic?

Un tàndem és un intercanvi lingüístic i una bona eina d’intercanvi cultural. És l’oportunitat de practicar diferents idiomes, conèixer altres cultures i maneres de fer i pensar. Es tracta d’una manera informal d’aprendre llengües especialment útil per practicar la llengua oral.

Com es fa?

Són unes sessions de conversa que cada parella gestiona lliurement. Dues persones (cara a cara o online) queden per practicar l’una la llengua de l’altra.

Si t’interessa formar part d’un tàndem lingüístic, hi ha dues maneres de fer-ho: pots omplir el formulari que trobaràs al plafó de la cafeteria o publicar un anunci AQUÍ i/o contacta amb qui creguis que et pots entendre .Pots fer aquestes pràctiques a la cafeteria de l’escola.

Qui pot participar als tàndems?

Qualsevol persona (sigui o no de l’escola) que tingui ganes d’aprendre o perfeccionar un idioma i de compartir idees, pensaments o cultura.