CONCURS JOC DE PARAULES- HONEYCOMB

HONEYCOMB

Ja tenim la foto guanyadora!!
El/la guanyadora haurà d’enviar un missatge directe a l’EOI Terrassa a través d’Instagram amb les seves dades identificatives fins el dia 12 de maig inclòs.

OFERTA DE CURSOS D’ESTIU 2021

APROFITA L’ESTIU PER FORMAR-TE SENSE MOURE’T DE CASA
A l’EOI Terrassa estem preparant els cursos d’estiu per el juliol 2021. Els cursos seran reconeguts com a formació permanent pel Departament d’Educació.
Oferim dos tipus de cursos:
1) Cursos monogràfics en línia sobre aspectes socioculturals relacionats amb la llengua… Llegeix més»

Les escoles lliures de violències (LELV)

El Departament d’Educació engega el Pla Les Escoles Lliures de Violències (LELV) per erradicar tot tipus de violències als centres educatius.
Amb aquest pla, es posa a l’abast de l’alumnat i de tota la comunitat educativa,  en els propers dies, una web/app per comunicar situacions… Llegeix més»

RESULTAT PCR O TEST D’ANTíGENS

SI ESTEU PENDENT DEL RESULTAT DE LA PCR NO PODEU VENIR AL CENTRE.
SI EL RESULTAT ÉS POSITIU CAL NOTIFICAR-LO AL CENTRE INMEDIATAMENT.
Podeu notificar el resultat per telèfon (937861100) o per mail a la directora que és la responsable covid al centre (mtrullas@eoiterrassa.cat). Els casos positius… Llegeix més»

Ventilació al centre

A part de garantir el correcte ús de la mascareta, fer respectar les distàncies i tenir cura de la higiene de mans i estris de treball, també cal ventilar correctament, per això recomanem a la comunitat educativa que vingueu abrigats.

Retorn de material de la biblioteca

Podeu tornar el material prestat de la biblioteca  a la consergeria del nostre centre, de dilluns a divendres, de 10:00 a 14:00h, sense cita prèvia. Haureu de portar mascareta.
El préstec queda prorrogat però, fins l’inici del curs 2020-21, quan torni a obrir la nostra biblioteca.