BEQUES CURS 2021-22

Termini per presentar les sol·licituds a les beques per a ensenyament postobligatoris no universitaris obert: finalitza el 30 de setembre de 2021
Beques del Departament d’Educació
Programa de terceres llengües (Parla3)
Ajuts per a promoure la formació i l’acreditació de terceres llengües. Adreçats a estudiants universitaris.
 Veure… Llegeix més»

Convocatòria addicional (3a matrícula d’un mateix curs)

En casos excepcionals i justificats documentalment, la direcció de l’escola podria autoritzar una convocatòria addicional per nivell (bàsic, intermedi B1 i B2, C1 i C2) sempre que no representi fer el mateix curs per quarta vegada.
NOTA: La plataforma de matrícula en línia  NO… Llegeix més»

Accés per primera vegada a l’àrea alumnat.

Tan bon punt has formalitzat la matrícula,  ja ets alumne/a oficial de la nostra escola i pots accedir a “l’expedient” del nostre web.
La primera vegada que hi accedeixis,  a part d’emplenar l’usuari amb la teva data de naixement i la primera contrasenya amb el teu… Llegeix més»

Retorn de material de la biblioteca

Podeu tornar el material prestat de la biblioteca  a la consergeria del nostre centre, de dilluns a divendres, de 10:00 a 14:00h, sense cita prèvia. Haureu de portar mascareta.
El préstec queda prorrogat però, fins l’inici del curs 2020-21, quan torni a obrir la nostra biblioteca.