MODIFICACIÓ HORARI DE CLASSES

A partir del gener, segons els Documents per a l’organització i la gestió dels centres del 19/12/2022, el professorat imparteix 18 hores lectives setmanals enlloc de 19. Això significa que varien lleugerament els horaris d’acabament de les classes. Consulteu el vostre professor o professora.

VACANTS d’idiomes als Centres de Formació d’Adults

Si voleu aprendre anglès o francès a un ritme diferent que a la EOI o no vau aconseguir una  plaça a la mateixa EOI, encara hi sou a temps. Podeu dirigir-vos als Centres de Formació d’Adults (CFA) de la ciutat. La matrícula és oberta durant tot el curs.

Us deixem les vacants del CFA Ramon Llull i del CFA Anna Murià, però podeu consultar al web també les vacants del CFA Egara i del  CFA Sanvador Espriu.

Llegeix més»

TÍTOLS A2, B1, B2 I C1

Ja podeu sol·licitar al nostre departament d’alumnat/secretaria, els títols dels nivells bàsic A2, Intermedi B1 i B2 i Avançat C1 assolits durant el curs 2021-2022
Certificat d’A2 o B1. L’alumnat que hagi superat el nivell A2 o B1 ha de sol·licitar l’expedició del Certificat corresponent.… Llegeix més»