Antic i nou alumnat

Antic alumnat

Antic alumnat:  qualsevol persona matriculada en un curs oficial d’un idioma en aquesta escola l’any acadèmic immediatament anterior.

La matrícula d’antics alumnes es realitza on-line durant la primera quinzena del mes de juliol de cada any. Consulteu el nostre web per informació més específica.

Per formalitzar la matrícula cal que entreu a la pestanya >EXPEDIENT del web de l’EOI Terrassa (o cliqueu aquest enllaç) i seguiu les instruccions.

Nous alumnes

Nou alumnat:  qualsevol persona no matriculada en un curs oficial d’un idioma en aquesta escola l’any acadèmic immediatament anterior.

Es considera alumnat nou:

• Aquells que accedeixen per primera vegada a l’EOI de Terrassa.
  • Els que comencen un altre idioma.
  • Els que han perdut l’oficialitat.
  • Els que provenen d’una altra EOI.
  • Alumnes lliures que volen ser oficials.

-Preinscripció nou alumnat
La preinscripció és un tràmit obligatori per entrar com alumne/a nou/va a l’EOI de Terrassa. Es fa telemàticament a final d’agost principi de setembre a través del web: http://www.eoidigital.com/preinscripcio/alumnes/ o presencialment els dies indicats.

– La preinscripció pot ser:

• A Primer: Si NO es tenen coneixements de l’idioma o es vol començar des de zero.
  • Amb Test de nivell: Si es tenen coneixements de l’idioma i es vol començar des d’un nivell superior a 1r i NO es disposa d’un CERTIFICAT de l’idioma segons la taula d’exempcions.

En aquest cas s’haurà de fer el test de nivell online pel que fa a anglès, alemany i francès. Per la resta d’idiomes (àrab i italià) s’haurà de venir a l’escola el dia assenyalat.

• 2n, 3r, 4t, 5è o C1:NOMÉS si té aprovat el curs anterior en qualsevol EOI o si té un CERTIFICAT de l’idioma segons la taula d’exempcions. En aquest cas en el moment de fer la matrícula presencial ha de portar una fotocòpia del certificat.

– La preinscripció es pot fer:

• Per via telemàtica. (consulteu horaris cada any al web)
  • De manera presencial (en cas de no disposar d’Internet) a l’EOI.

– Proves de nivell

• El test de nivell només té valor per a la formalització de la matrícula i validesa per a un any acadèmic
  • Una vegada feta la preinscripció cal consultar al web el dia i hora que es realitzarà la prova en cas que no es faci online
  • La NO presentació al test de nivell o la no realització suposa l’anul·lació de la preinscripció

Cursos monogràfics

També l a l’EOI de Terrassa, cada quadrimestre s’ofereix cursos monogràfics, per més informació, cliqueu:  aquí

Si vols saber més sobre les EOI clica aquí.