ALUMNAT DEL PROGRAMA PIA+ (PROFESSORAT) del curs 2023/24

De l’1 al 12 de juliol 2024 podreu fer personalment la sol·licitud de devolució d’ingrés de matrícula del vostre curs de PIA + 2023-24 a l’EOI de Terrassa. La sol·licitud no estarà disponible fins que comenci el termini i només estarà disponible dins d’aquest termini: 01/07/2024 – 12/07/2024.
Aquest… Llegeix més»

ACCÉS A LA BIBLIOTECA USUARI EXTERN

Ara pots agafar material en préstec de la biblioteca Eusebi Cima de l’EOI Terrassa, encara que no siguis alumne/a del centre. Primer has d’emplenar un formulari que trobaràs al web de l’escola (SERVEIS>ACCÉS BIBLIOTECA USUARI EXTERNi pagar una quota anual de 10€. Un cop fet això, pots presentar-te a la nostra biblioteca amb el rebut de pagament. Consulta al web els horaris d’obertura de la biblioteca.

PROHIBICIÓ PATINETS I MONOCICLES A L’EOI

Per la seguretat de tothom, a partir del 15 de març, està prohibit entrar amb els patinets i monocicles elèctrics a l’EOI de Terrassa. Feu servir les places de pàrquing de bicicletes. Gràcies per la vostra col·laboració.