Biblioteca i sala polivalent

2. Usuaris
3. Equipament
4. Normes d’ús

epergam                                                              mail: biblioteca@eoiterrassa.cat

La biblioteca i Centre d’Autoaprenentatge va ser creada l’octubre de 1998 i és finançada amb el pagament dels 30€ per accés a la plataforma i materials didàctics dels alumnes de l’Escola Oficial d’Idiomes de Terrassa.

És una biblioteca especialitzada en idiomes i ofereix material bibliogràfic sobre temes de llengua, literatura i cultura dels idiomes impartits al centre (actualment alemany, anglès, àrab, francès i italià). La biblioteca vol ser un espai per continuar i consolidar l’aprenentatge fora de l’aula.

1.Horaris

• Període lectiu: Matí: dimarts, dimecres i dijous de 10.30 h a 12.30 h. Tarda: de dilluns a dijous de 17.30 h a 19.30 h
  • En cas que la biblioteca estigui tancada, la devolució del material en préstec es farà a consergeria durant l’horari de funcionament de l’escola.

2. Usuaris

Per fer ús del servei de préstec cal presentar a la biblioteca el carnet d’estudiant de l’escola. Per descarregar-vos-el o imprimir-vos-el, heu d’anar al vostre expedient clicant al web de l’escola l’icona del birret (Àrea alumnat).

Les persones que no són alumnes de l’escola poden accedir al préstec omplint un formulari i pagant 10€. Més informació AQUÍ.

3. Equipament

• Fons La biblioteca disposa actualment d’un fons de 480 DVDs i 10.000 documents classificats de la següent manera:

– Lectures
– Mètodes
– Llibres d’exercicis
– Gramàtiques
– Diccionaris
– Revistes i diaris
– Mapes i informacions turístiques
– Música
– DVDs i CDs
– Fitxes d’autoaprenentatge (vocabulari, comprensió escrita, comprensió oral, gramàtica i música)
– Exemples d’exàmens oficials

També posa a disposició dels usuaris
– ordinadors amb accés a Internet
– reproductors de DVD, CD

• Material de curs
    Espai reservat per als materials i lectures obligatòries i recomanats durant el curs actual.

4. Normes d’ús

• Internet: Temps de connexió per un període no superior a 20 minuts per persona (en horari de màxima afluència)
  • Préstec: Es poden agafar simultàniament:
3 Llibres de lectura 3 setmanes
1 Llibre de lectura obligatòria 1 setmana
1 DVD 1 setmana
2 llibres de text 1 setmana
1 llibre de gramàtica 1 setmana
2 revistes o diaris 2 setmanes
1 CD-Rom 1 setmana
1 CD-Audio 1 setmana
3 fitxes d’autoaprenentatge 1 setmana

Exclòs de Préstec:
Algunes obres de consulta
Diccionaris
Revistes actuals

• Préstec d’estiu: Quan acabin les classes es pot demanar material en préstec, que s’haurà de tornar a primers d’octubre, com a molt tard. Es pot agafar 5 documents (llibres , revistes, DVD, etc.)
  • Reserves: Es pot fer reserva de qualsevol material que es pugui agafar en préstec. La reserva es pot fer a la mateixa biblioteca o per correu electrònic.
  • Pròrrogues: Es pot demanar una pròrroga del material prestat sempre i quan no estigui reservat.
  • Retards: Cal retornar el material en el dia establert. En cas contrari s’aplicarà una penalització que consistirà en no poder endur-se material durant dos mesos. A principi de curs no es renovarà el carnet als usuaris que encara no hagin retornat material prestat el curs anterior (excepte préstec d’estiu).
  • Pèrdua: Recordeu que els materials no es poden guixar, ni subratllar ni marcar. En cas de pèrdua o deteriorament, l’usuari haurà d’adquirir la mateixa edició o abonar el seu import de reposició.