20è CERTAMEN LITERARI ESCOLAR EN LLENGÜES D’ORIGEN

20è certàmen literari escolar en llengües d’origen

Si t’agrada escriure i tens ganes de participar en un concurs, … aprofita l’ocasió!

A l’EOI Terrassa ens hem inscrit al XXè certàmen literari escolar en llengües d’origen i podem presentar 50 obres inèdites. Seran les primeres cinquanta que ens arribin. Teniu fins al 19 de febrer de 2024 per presentar la vostra obra. Pot participar tot l’alumnat de tots els centres escolars de Catalunya.

TEMA: La llengua materna
GÈNERE: Els treballs poden tenir el format d’article d’opinió, narració, conte, poesia, còmic o dibuix. Igualment, si s’opta per la modalitat de còmic o de dibuix, s’haurà d’acompanyar d’un breu comentari literari explicatiu del tema.
LLENGUA: Els treballs es poden presentar en qualsevol llengua. Els que no hagin estat escrits en català o castellà hauran d’anar acompanyats de la seva traducció al català en un full a part.
FORMAT: Els treballs s’han de presentar en format Word a doble espai, amb lletra Arial, cos 12 o escrits a mà. L’extensió màxima és una cara d’un full DIN A4, amb orientació vertical.
PRESENTACIÓ: En qualsevol cas, s’enviaran sempre digitalitzats a sfantauzzi@eoiterrassa.cat incloent els còmics i els dibuixos, fins al 19 de febrer de 2024.
Consulteu les bases del concurs aquí