VACANTS ANGLÈS

Abans de venir el divendres 23 de setembre a les 10h a l’escola, cal que

1-feu el test de nivell en línia (si no podeu acreditar el vostre nivell amb un certificat oficial, un curs d’EOI aprovat o un resultat de test de nivell del setembre de 2022, o si voleu optar per un nivell superior a A1).

Un cop entreu a l’aplicatiu de test de nivell, heu d’introduir les vostres dades personals, triar el centre al qual voleu que se us assigni el vostre test en línia, realitzar el test i comprovar el resultat. El test de nivell d’anglès en línia estarà disponible AQUÍ  a partir del dia 15 de setembre. Si ja heu fet la preinscripció, no cal donar-vos un altre cop d’alta. Utilitzeu la mateixa contrasenya que ja heu fet servir.

2-consulteu la disponibilitat de vacants. Si hi ha vacants, les publicarem el dijous 22 sobre les 12h del migdia al web de l’escola. Assegureu-vos que hi ha places al curs que us ha tocat per test de nivell, abans de venir al centre el divendres 23.

MATRÍCULA A LES 10h

Si podeu acreditar el vostre nivell (amb un certificat oficial, un curs d’EOI aprovat o un resultat de test de nivell del setembre de 2022) o voleu entrar a A1 (primer curs) veniu a les 10h i podreu fer la matrícula per ordre d’arribada.

No cal que vingueu vosaltres mateixos, qualsevol pot venir en lloc vostre.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER LA MATRÍCULA

• DNI
  • Certificat que acrediti el vostre nivell, si el teniu
  • Justificants de bonificació, si els teniu