Sessió informativa sobre el programa Erasmus+

Aquest dijous 13 de juny, el Coordinador de llengües estrangeres i EOIs, en Joan Molina, dels Serveis territorials a la Catalunya central, va organitzar una sessió informativa sobre el programa Erasmus+ ( sector escolar i adults).

La Marta Pey, Assessora de Programes Europeus a la Catalunya Central, va parlar del programa i de les sinergies amb la plataforma eTwinning. En la taula rodona, hi vàrem participar 5 centres ( de primària, secundària i EOIs) per tal de donar a conèixer les nostres experiències com a centres coordinadors i/o socis d’un projecte europeu:

Elisa Morell · Escola Lluçanès · Prats de Lluçanès (Osona)

Fina Vendrell· Col·legi Sant Josep · Navàs (Bages)

Judit Serra i Alba Sala · Institut Badia i Margarit · Igualada (Anoia)

Anna Vilaseca · Institut Pere Vives Vich · Igualada (Anoia)

Vanesa Campillejo i Lídia Falomí· EOI d’Osona · (Osona)

L’EOI Osona presentàvem el projecte CHEFS (BEYOND THE CLASSROOM: CULTURAL HERITAGE  THROUGH THE LEARNING OF ENGLISH, FRENCH  AND SPANISH AS A FOREIGN LANGUAGE” ) que vàrem començar el passat setembre 2018 i que acabarem al 31 d’agost del 2020.

Per a més informació del projecte CHEFS consulteu el blog https://erasmuschefs.com/