Guanyadores de les I Borses d’Estada Lingüística John Langdon-Davies 2020-2021

L’Escola Oficial d’Idiomes de Sant Feliu de Guíxols, amb la col·laboració de l’Ajuntament de la ciutat, va atorgar el passat 21 de maig les borses de viatge que per primera vegada porten el nom de Borses d’Estada Lingüística John Langdon-Davies, prolífic periodista i escriptor (1897-1971), molt vinculat a la ciutat i a Catalunya. Autor de nombrosos llibres, reportatges, corresponsal de guerra, va residir durant molts anys a Sant Feliu, on va seguir fent la seva tasca literària, junt amb conferències, i mentre desenvolupava una gran tasca humanitària amb programes d’apadrinaments internacionals. Amic personal d’escriptors com Josep Pla, Marià Manent, Carles Riba o Ventura Gassol, en els seus llibres es demostra un gran amor cap a Catalunya, el seu poble i costums.

Es van donar dues borses d’estudi corresponents al 2021 però es va aprofitar per donar una tercera borsa, amb el romanent econòmic del 2020.
Les guanyadores són:

• Hajar Chraa Ezziti. Alumna de B2.1 d’anglès que farà una estada d’estudis de dues setmanes a Toronto, Canadà.
  • Evgenia Donetskaya Veprikova. Alumna d’A1 d’alemany, i anteriorment d’anglès, que anirà dues setmanes a Zurich, Suïssa.
  • Mar Carreras Griñón. Alumna de B2.1 d’anglès a l’EOI de Sant Feliu de Guíxols, estudiant d’alemany en anys anteriors, que farà una estada d’una setmana a Freiburg, Alemanya.

A l’acte hi van assistir dos dels fills de John Langdon-Davies, els Srs. Nicholas i James Langdon-Davies, l’alcalde de Sant Feliu de Guíxols, el Sr. Carles Motas, el regidor d’Educació, el Sr. Salvador Calabuig, així com professors i alumnes del centre.

Enhorabona a les guardonades!