Documentació necessària per desplaçar-se a l’escola per a no residents a Sant Feliu de Guíxols

Arran de la publicació de la Resolució SLT/1/2021, de 4 de gener, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya, queda limitada l’entrada i sortida de persones de cada municipi. Mentre aquesta mesuri estigui en vigor, per justificar la vostra assistència a l’escola necessitareu tres documents:

• Un certificat autoresponsable de desplaçament d’entrada o sortida del municipi. També teniu l’opció digital a través de l’aplicació ConfinApp que us podeu descarregar al mòbil des de Google Play (Android) o App Store (iOS). Heu de triar la tercera opció (Assistència a centres universitaris, docents i educatius, incloses les escoles d’educació infantil) i heu de fer-vos un certificat per a cada dia de classe.
  • El certificat de matrícula nominal que us vam enviar per correu electrònic amb data 1 o 2 de febrer de 2021 des de la secretaria del centre.
  • El resguard de matrícula que us podeu descarregar de CentrosNet. Instruccions aquí. Al resguard hi consten els dies de classe i l’horari del vostre grup.