Guanyadores de les II Borses d’Estada Lingüística John Langdon-Davies 2021-2022

Aquest és el segon curs que l’Escola Oficial d’Idiomes de Sant Feliu de Guíxols, amb la col·laboració de l’Ajuntament de la ciutat, atorga  les Borses d’Estada Lingüística John Langdon-Davies. L’acte d’atorgament va tenir lloc el passat 6 de maig al Monestir.

Les guardonades d’aquesta segona convocatòria són:

• Júlia Plaja Canyet. Alumna de C1 d’anglès i d’A1 de francès que farà una estada d’una setmana a París.
  • Maria Carmen Valenzuela García. Actualment alumna de B2.1 d’anglès, que va estudiar des del 2012 al 2014 francès a l’escola i que farà una estada d’una setmana a Dublin.

La directora de l’Escola Oficial d’Idiomes va obrir l’acte, després les beneficiàries d’una borsa a la convocatòria de l’any passat van explicar la seva experiència, seguidament es van fer públics els noms de les dues guanyadores d’enguany i hi va haver els parlaments del Sr. James Langdon-Davies, fill de John Langdon-Davies, i del Sr. Carles Motas. A continuació, l’acte va comptar amb una conferència sobre la figura d’en John Langdon-Davies a càrrec de Matthew Tree, escriptor anglès en català, i va acabar amb un taller de sardanes a càrrec de l’Agrupació Amics de la Sardana.

Moltes gràcies a tots els assistents i enhorabona a les guanyadores!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *