Un cop definits els objectius de l’Estratègia Digital de Centre, s’estableixen uns indicadors per mesurar el grau d’assoliment de cada objectiu i es proposen diverses activitats, tal i com mostra la taula següent:
OBJECTIU 1: Proporcionar a l’alumnat orientacions metodològiques i d’avaluació que donin suport als diferents estils i situacions d’aprenentatge per a l’assoliment de la competència digital. (eix 1 Alumnat DIG COMP) |
|
Indicador | Quin % de l’alumnat ha fet servir el Moodle en el primer mes de curs. [Criteri d’assoliment: 65%] |
Responsable | Comissió Digital |
Activitats |
|
OBJECTIU 2:
Posar a l’abast del professorat un entorn virtual que permeti crear i compartir continguts digitals i pràctiques d’ensenyament i aprenentatge. (eix 2 Docents DIG COMP) |
|
Indicador | Número de docents que col·laboren en la compartició i difusió de bones pràctiques. [Criteri d’assoliment: 5] |
Responsable | Comissió Digital |
Activitats |
|
OBJECTIU 3:
Dissenyar accions formatives i d’assessorament del professorat en relació a la creació de continguts digitals. (eix 2 Docents DIG. COMP.) |
|
Indicador | Nombre d’activitats formatives ofertes pel centre cada curs escolar. [Criteri d’assoliment: 1] |
Responsable | Comissió Digital |
Activitats |
|
OBJECTIU 4:
Millorar el portal web de centre i potenciar els canals de comunicació amb els alumnes i les famílies (dels menors). (eix 3 Centres DIG. COMP.) |
|
Indicador | Creació de la pàgina web en el termini establert. [Criteri d’assoliment: Fet/No fet] |
Responsable | Comissió Digital |
Activitats |
|