MATRÍCULA ANTICS ALUMNES CURS 2020-21

Tot l’alumnat del curs 2019-20 que vulgui continuar els seus estudis durant el curs 2020-21 ha de formalitzar la seva matrícula durant el mes de juliol d’acord amb les dates i horaris que recull aquest document.

Molt Important: L’alumnat que no hagin superat l’avaluació del curs 2019-2020 i que per al curs 2020-2021 es vulgui matricular per segona o tercera vegada en el mateix curs, bloc o mòdul del mateix idioma no se li aplicarà a la quota de matrícula el coeficient de repetició (haurà de demanar la devolució de la part corresponent que li apliqui de manera automàtica l’aplicatiu de matrícula) ni se li computarà la convocatòria esgotada a efectes de permanència en els estudis.

Abans de realitzar la matrícula, consulteu l’oferta educativa per al curs 2020-21 actualitzada.

Enllaç a l’aplicatiu de matrícula.

Si tens problemes per accedir a l’aplicatiu escriu explicant el problema amb les teves dades personals a: consultes@eoiviladecans.com

1. David

M’agradaria matricular-me a tercer de francès en el mateix horari que he fet enguany.
    No sé la raó perquè s’ha tret. El nou horari és impossible per la gent que treballem.

2. Rubén

Bon dia,

He de dir que m’he sentit menyspreat pel canvi d’horari de l’escola en referència al curs únic de Francés B1 (3r), el qual s’ha cursat els darrers cinc anys en horari de 18.30 a 21, horari que per una persona treballadora i fora del món acadèmic, com és el meu cas, s’adapta perfectament a les necessitats del meu perfil, que per una altra banda, és la de bona part dels estudiants de l’EOI. El fet d’haver-se fet un canvi de forma unilateral, sense previ avís, i menystenint a tots els alumnes del grup d’A2 de Francés de 18.45 a 21 d’aquest darrer curs 2019-20, em sembla una manca enorme de tracte i de bones pràctiques per part de la institució vers els alumnes que ja han confiat en ella per la seva formació lingüística. Que primi el fet de que dels dos cursos anteriors, el més concurregut, en aquest cas el de 16.30 a 18.30 (horari que ara s’implanta de nou, tot i que els darrers 5 anys fos l’esmentat de 18.30-21h) sigui el que prevalegui, deixa en una posició de vulnerabilitat a totes aquelles persones treballadores o fins i tot estudiants d’educació superior, que no poden compaginar la seva activitat professional o formativa amb un horari situat en la centralitat de la seva jornada laboral, més tenint en compte que no s’ha ofert una alternativa o obert un segon grup de F3 per ajudar a aquestes persones fidels a l’escola a avançar en els seus estudis.
    És per això, que a més de buscar una altra escola, tindré en compte de valorar molt negativament l’actitut de la direcció del centre, que no la dels docents, d’una professionalitat innegable.
    Espero que la meva opinió tingui una mínima repercussió, encara que trobo que no serà així, els arguments des de secretària i direcció, és q aquells que ens veiem perjudicats sóm “un mal menor” i desafortunadament sempre hi ha “rebutjats” quan ens fan canvis.

Gràcies,

Rubén

3. jordi Oliver

Bon dia,
    Es pot cursar el curs C2 (C2.1) en l’EOI Viladecans? No l’he vist a l’oferta. En cas negatiu, on es pot cursar?
    Gràcies
    Jordi

4. Susana

Bona tarda, estic tractant de matricular-me a través de l’aplicatiu i em dona error constantment. Está passant alguna incidència a l’aplicatiu de matricula? Ho he pronta diversas vegades i em surt un misastge de que esperi mentrestant es carrera la pàgina i un error que diu “unknown column terminal in Field List”

No aconsegueixo passar d’aquesta pantalla.

Gràcies!

5. Beatriz

Me sumo a los comentarios anteriores de mis compañeros. Me gustaría asistir a las clases de AL2A de Alemán en el horario disponible el curso pasado.
    A la mayoría nos resulta imposible asistir a las clases de las 16.30h por incompatibilidad con el trabajo.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *