Nivells bàsic i intermedi B1
L’alumnat que hagi superat el nivell A2 o A2B obté el Certificat de nivell bàsic.
L’alumnat oficial de B1 o B1B o els candidats o candidates lliures que hagin superat les proves corresponents obtenen el Certificat de nivell intermedi B1.
Procediment:
- L’escola expedeix els certificats de manera automàtica sense que calgui sol·licitud prèvia ni pagament de taxes.
- Es pot recollir personalment a partir d’octubre a la secretaria del centre presentant el DNI, passaport o NIE de la persona interessada.
Nivells intermedi B2, avançat C1 i avançat C2
- L’alumnat oficial de B2.2, B2B o els candidats o candidates lliures que hagin superat les proves corresponents obtenen el Certificat de nivell intermedi B2.
- L’alumnat que superi la prova de C1 i C2.2 obté el certificat de nivell avançat C1 i C2 respectivament.
Procediment:
Els Certificats dels nivells intermedi B2 i avançat C1 i C2 els expedeix el Departament d’Educació i Foramció Professional prèvia sol·licitud i abonament de les taxes corresponents.
Cal realitzar la sol·licitud del títol corresponent mitjançant el tramitador genèric i fer arribar el resguard del pagament corresponent al centre
En el moment que l’escola rebi el títol, s’avisa per correu electrònic als interessats.
Els títols s’han de recollir personalment a la secretaria del centre presentant el DNI, NIE o passaport i el resguard de pagament de les taxes. En cas d’autoritzar la recollida a una altra persona, cal que aquesta porti el DNI, NIE o passaport del sol·licitant i una autorització degudament signada.
TIPUS DE TAXES (Certificats de nivell intermedi B2 i avançat C1 – 2019/2020
- Ordinària: 74,95 €
- Famílies nombroses generals o monoparentals: 37,50 €
- Famílies nombroses de categoria especial: Exempts
- Discapacitat igual o superior al 33%: Exempts

