Convalidació estudis de batxillerat i EOI segona llengua

Convalidacions de matèries del batxillerat per a alumnes que cursen llengües estrangeres simultàniament en una EOI:

L’alumne o alumna que cursa batxillerat i, al mateix temps, una segona llengua en una escola oficial d’idiomes pot sol·licitar la convalidació de matèries optatives de batxillerat (6 hores setmanals a primer i 4 hores setmanals a segon), si compleix alguna de les condicions següents:

• Cursa a l’EOI el nivell B2 o superior d’una segona llengua estrangera que ofereix el centre.
  • Cursa a l’EOI una llengua estrangera que no ofereix el centre.

En el cas dels alumnes de primer de batxillerat, la convalidació de 6 hores de matèries de la franja d’optatives pot ser de qualsevol de les tres franges optatives i és de caràcter anual.

La sol·licitud de convalidació la presenta l’alumne/a abans del darrer dia lectiu del mes d’octubre al centre on estudia batxillerat, juntament amb el certificat expedit per l’EOI on s’acredita el curs de la segona llengua estrangera que cursa l’alumne/a.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *