MATRÍCULA ANTICS ALUMNES CURS 2024-25

Tot l’alumnat del curs 2023-24 que vulgui continuar els seus estudis durant el curs 2023-24 ha de formalitzar la seva matrícula durant el mes de juliol d’acord amb les dates i horaris que recull aquest document.

IMPORTANT: L’alumnat que vulgui realitzar estudis de nivell C2.1 d’anglès haurà de realitzar una preinscripció al mes de setembre.

Abans de realitzar la matrícula, consulteu l’oferta educativa per al curs 2024-25.

Enllaç a l’aplicatiu de matrícula per a l’alumnat dels grups de l’EOI de Viladecans.

Enllaç a l’aplicatiu de matrícula per a l’alumnat dels grups del CPD de Sant Boi de Llobregat.

Si tens problemes per accedir a l’aplicatiu escriu explicant el problema, amb les teves dades personals a: consultes@eoiviladecans.com o truca’ns al 936357422.