Carnet de l’estudiant: descomptes

El carnet de l’EOI de Reus t’acredita arreu com a estudiant de l’escola. Recorda que el carnet de l’estudiant només és vàlid per al curs actual i que cal renovar-lo cada any que siguis alumne/a de l’escola.

A banda de fer servir el carnet com a carnet d’estudiant per obtenir descomptes en museus i altres institucions, aquests són els descomptes i avantatges que t’ofereixen algunes entitats culturals i establiments de la ciutat i voltants:

Rambla de l’Art (Cambrils)

Rambla de Jaume I, 35, 43850 Cambrils

5€ en les sessions VOSE, qualsevol dia de la setmana.
En aquest descompte no s’inclouen les pel•lícules originals parlades en espanyol. Podeu consultar la cartellera aquí.

Sala Trono (Tarragona)

C. d’Armanyà, 11, 43004 Tarragona

20% de descompte en tots els espectacles teatrals. Podeu consultar la programació de la temporada aquí.

Llibreria Galatea (Reus)

Carrer de Jesús, 5, 43201 Reus

5% de descompte en llibres de text i de lectura mostrant el carnet de l’estudiant.

Llibreria Gaudí (Reus)

Carrer de la Galera, 12, 43201 Reus