Assistència alumnat menor

Ja podeu consultar l’assistència de l’alumnat menor del mes de gener amb les quatre últimes xifres del DNI o NIE.
Les dades reflecteixen l’assistència real a classe, tant si les absències estan justificades com si no. Tot i així, recordeu que totes les absències de l’alumnat… Llegeix més»

Festiu local

L’EOI de Reus romandrà tancada al públic el proper dilluns dia 25 de setembre, per s festa local de la ciutat.

Matrícula d’actualització

Les persones que ja hagin cursat i superat amb anterioritat cursos de les escoles oficials d’idiomes, i que vulguin actualitzar-ne els coneixements, poden sol·licitar fer una flexibilització de l’itinerari educatiu: matricular-se en l’últim curs realitzat o en qualsevol dels cursos inferiors a aquell nivell, sempre… Llegeix més»

Recollida de certificats i sol·licitud de títols

L’alumnat que ha obtingut el nivell A2, nivell B1, nivell B2 i nivell C1 fins la convocatòria ordinària de juny del 2023, ja poden demanar certificat o tramitar el títol.
Per demanar el certificat (A2, B1) o tramitar el títol (B2, C1), cal que ho feu… Llegeix més»