L’EOISFG amb la Marató

Col·labora-hi!

Sorteig d’una cistella solidària per contribuir a la causa. Els diners recollits en aquesta edició de la Marató de TV3 es destinaran a la recerca en l’àmbit de la salut mental.
Pots aconseguir butlletes per 2€ del delegat o delegada de classe. El sorteig es… Llegeix més»

Eleccions al Consell Escolar

Benvolgudes i benvolguts,
Les eleccions al consell escolar ja són aquí! Avui dimecres i demà dijous podeu emetre el vot per escollir els vostres representants al consell escolar. Us encoratgem a que hi participeu com a alumnes de l’escola i exerciu el vostre dret.
Moltes gràcies… Llegeix més»

Reobertura de l’entrada principal

A partir d’avui, dimecres 17 de novembre, es restableix l’accés a l’escola per l’entrada principal del carrer Canigó perquè les obres a la façana han finalitzat.

Convocatòria Eleccions al Consell Escolar

Avui, dimecres 3 de novembre, comença el procés per a la renovació parcial del consell escolar de l’EOI Sant Feliu de Guíxols..
En aquesta convocatòria correspon renovar dos membres del sector professorat i quatre membres del sector alumnat. A partir d’avui podeu consultar el cens electoral que… Llegeix més»

Aprofita el teu carnet d’estudiant a Guíxols Escena!

L’alumnat amb el carnet d’estudiant de l’EOI Sant Feliu de Guíxols haurà d’acreditar l’entrada reduïda amb el carnet d’estudiant el dia de l’espectacle.

Enguany no hi haurà taquilla física, només online a www.guixols.cat/teatre. El carnet d’estudiant s’haurà d’acreditar el dia de la funció.

Si encara no teniu el carnet d’estudiant d’enguany, aneu a aquest enllaç – carnet d’estudiant

Si voleu disposar de més informació sobre la programació del Guíxols Escena Tardor 2021, aquí teniu l’enllaç –  www.guixols.cat/teatre