NO HAS ENTRAT PER SORTEIG? NO PASSA RES. ETS A LA LLISTA D’ESPERA

LLISTA D’ESPERA D’ANGLÈS

Per fer la matrícula, els candidats en llista d’espera han d’entrar a l’aplicatiu de preinscripció i matrícula (amb la identificació que ja tenen) el dia 20 de setembre a partir de les 12.00h a l’hora assignada a l’aplicatiu de preinscripció i matrícula. L’aplicatiu estarà operatiu fins les 23.59h del dia 22 de setembre.

LLISTA D’ESPERA D’ ALEMANY, ÀRAB, CATALÀ, FRANCÈS i ITALIÀ

Per fer la matrícula, els candidats en llista d’espera han d’entrar a l’aplicatiu de preinscripció i matrícula (amb la identificació que ja tenen) el dia 21 de setembre a l’hora assignada a l’aplicatiu de preinscripció i matrícula. L’aplicatiu estarà operatiu fins les 23.59h del dia 22 de setembre.

En cas d’incidència en la matrícula, l’escola ha habilitat el dilluns 23 de setembre per ajudar els interessats de forma presencial a la secretaria de l’escola.