Preinscripció i matrícula curs 2021-2022- Nou alumnat

3. Oferta de grups 2021-2022
  4. Preus

1. Avís important

IMPORTANT! Els grups a les Escoles Oficials d’Idiomes NO són considerats grups estables i, per tant, segons les indicacions que tenim actualment del Departament d’Educació i el Departament de Salut (Pla d’actuació per al curs 2021-2022 per a centres educatius en el marc de la pandèmia) cal per a aquests grups, mantenir els 1,5m de distància social. A les aules del nostre centre amb aquestes condicions hi caben 20 persones. És per això que actualment amb les instruccions vigents preveiem un inici de curs 2021-2022 similar a l’actual, on els grups més nombrosos s’imparteixin en modalitat híbrida. Això significa que la meitat del grup assistirà a classe un dia a la setmana (p.e dimarts) i l’altra meitat del grup l’altre dia (p.e dijous). La resta de continguts es posaran a disposició de l’alumnat a través de l’aula virtual (Google Classroom o Moodle) i l’alumnat els treballarà de forma autònoma i asincrònica a casa. No serà fins a finals de setembre que es podrà determinar quins grups hauran d’impartir-se en la modalitat híbrida. L’EOI Terrassa adaptarà aquestes mesures en funció de les instruccions que vagi rebent.

Podeu consultar aquí el Pla d’actuació de l’EOI Terrassa per al curs 2021-2022 aprovat per claustre i consell escolar (30 de juny de 2021). El trobareu també a l’apartat >Escola >Documents de centre, del web de l’escola

2. Alumnes nous: preinscripció i matrícula

El període de preinscripció per al curs 2021-2022 serà del 31 d’agost fins al 3 de setembre. A partir del 31 d’agost trobareu l’enllaç a l’aplicatiu de preinscripció i matrícula AQUÍ.

Per a més informació cliqueu AQUÍ.

Llegiu atentament les instruccions, ja que ni l’aplicatiu, ni l’escola no avisa els alumnes de les diferents etapes del procés. És responsabilitat dels alumnes entrar a l’aplicatiu de preinscripció per conèixer l’estat de la seva preinscripció i les diferents etapes a seguir.

Si disposeu d’un certificat que us permet accedir directament a un nivell, l’heu d’adjuntar en el moment de fer la preinscripció. Podeu consultar les equivalències en certificació d’idiomes a l’Annex 1 de la Resolució EDU/1714/2021, de 3 de juny. Si no disposeu de cap certificat, caldrà que seleccioneu del desplegable l’opció de fer el test de nivell (TN). Més informació sobre el test de nivell aquí.

El test de nivell per a anglès serà únicament en línia i es podrà realitzar fins al 10 de setembre, tot i que la preinscripció cal que estigui formalitzada a través de l’aplicatiu fins al 3 de setembre. El test de nivell per a àrab, alemany, francès i italià es farà de forma presencial a l’EOI Terrassa. A partir del 6 de setembre podreu consultar en el web de l’escola el dia i hora que se us ha assignat per venir a fer el test de nivell.

A partir del 13 de setembre podreu consultar a l’aplicatiu de preinscripció el resultat del test de nivell i podreu escollir grup. El dia 15 es farà el sorteig per a l’ajudicació de places. A partir d’aleshores, els que hagueu obtigut plaça us podreu matricular des de l’aplicatiu de preinscripció mateix.

Si creieu que podeu gaudir de bonificació o excempció de taxes o preus públics haureu d’autoassignar-vos a l’aplicatiu de preinscripció el preu amb bonificació que us correspongui. Cal que adjunteu el document que ho demostri. Aquest justificant també el podreu entregar presencialment al centre.

En cas de no disposar d’equipament informàtic o de necessitar suport per part del centre, l’escola posarà a disposició de l’alumnat un ordinador i personal per assistir-lo en el procés de preinscripció i test de nivell el dia 2 de setembre de 10:00h a 12:00h.

Per a més informació, consulteu la pàgina web del Departament d’Educació.

Si vols saber més sobre les EOI clica AQUÍ.

3. Oferta de grups 2021-2022

PODEU CONSULTAR L’OFERTA DE GRUPS AQUÍ.

4. Preus de matrícula

Podeu consultar els preus de matrícula AQUÍ.

NOVETAT: El pagament dels 30€ per accés a la plataforma i materials didàctics és obligatori i està subjecte a bonificacions i/o exempcions dels preus públics. (Ordre EDU/114/2021), per tant qui gaudeixi de bonificacions podrà pagar només una part de l’import o res.