MESURES DE SEGURETAT DURANT ELS TESTS DE NIVELL 2020-2021

– Els candidats i les candidates hauran de presentar-se al centre el dia i hora establerts, amb un document identificatiu, i sempre amb mascareta i material propi (bolígraf blau o negre, corrector…).

– No es podrà venir acompanyat. Si els candidats venen acompanyats a l’escola, els acompanyants hauran d’esperar fora del centre.

– Cal evitar aglomeracions als passadissos.

– Els candidats han de rentar-se les mans amb solució hidroalcohòlica abans d’entrar a l’aula.

– Els candidats han de desinfectar la seva taula i cadira quan entrin a l’aula. Als espais on està programat fer les proves escrites trobareu un rotllo de paper i un pot d’esprai desinfectant per aquest fi.

– Els candidats han de deixar el DNI a la seva taula de manera que el professorat pugui comprovar-lo sense que hi hagi contacte.

– Els candidats han de signar el llistat d’assistència amb el seu bolígraf i reduint el contacte amb el paper.

– La informació sobre les dates següents per poder seguir el procés de matrícula estarà penjada pels passadissos de l’escola per tal de minimitzar l’ús de paper. Els candidats en podran fer fotos.

– Si fos necessari esperar, els candidats han de romandre asseguts al seu lloc a l’aula i no als passadissos.

– Es ventilaran les aules.