Seu d’Olot

A Olot ens trobaràs a l’Avinguda Sant Joan, número 20.

Si véns a peu

Faràs salut i oxigenaràs el cervell amb una dosi extra d’hemoglobina ideal per una tarda d’aprenentatges. L’escola es troba a només 700 metres del centre de la ciutat. Un passeig de 10 o 15 minuts et prepararà per gaudir millor de la classe, i a la tornada et servirà per pair i consolidar més ràpidament tot el que hauràs après. I tot això estalviant diners i petjada ecològica. Rumia-t’ho.

Si véns en transport públic

Les línies C i D del bus urbà tenen parada a tocar de l’escola: la 30 i la 86. Pots aprofitar el trajecte i l’espera a la parada per acabar de fer els deures, repassar l’última lliçó o tafanejar el llibre per avançar-te al que es farà a classe i impressionar els teus companys (i, per què no?, el professor o professora!).

Si véns en moto o en bici

Trobaràs aparcament segur davant mateix de l’escola. No tens excusa! Amb el temps que estalviaràs, si arribes una estona abans de la classe pots quedar amb algun company o companya per practicar l’idioma, acabar de fer els deures o repassar. Tu tries!

Si véns en cotxe

Tant si véns del mateix Olot com d’altres punts de la Garrotxa, d’Osona o del Ripollès (benvinguts tots!), aparcar gratis i a prop de l’escola és facilíssim. Sí, Olot té aquestes coses. I si comparteixes cotxe amb un company o companya de classe (o d’un altre nivell o llengua, fins i tot), podeu aprofitar per practicar l’idioma, posar-vos una emissora de ràdio estrangera per internet o comentar les últimes vivències de l’aula. Qui sap si això no podria ser fins i tot l’inici d’alguna cosa més…

Ens localitzaràs fàcilment!

Vinguis d’on vinguis i arribis amb el mitjà que arribis, aquí tens un mapa i una foto de la nostra entrada llampant perquè ens ubiquis. No té pèrdua!

I, parlant de coses que té Olot, estudiar idiomes a la vora d’un volcà no pot pas dir tothom que ho fa. Fes-te dels nostres! Aprèn i millora contínuament!