Test de nivell en línia

La prova consisteix en un test de preguntes d’opció múltiple repartides en tres blocs de preguntes.

• El primer bloc avalua l’ús de la llengua.
  • El segon i el tercer bloc avaluen l’ús de la llengua i la comprensió oral, i el tercer bloc inclou, a més, una tasca d’expressió escrita.

La dificultat de les preguntes augmenta progressivament. En acabar cada bloc els alumnes coneixeran el curs al qual han estat assignats i, segons el resultat obtingut, se’ls permetrà continuar al bloc següent, si és el cas. L’alumnat al qual se li ofereixi la possibilitat de continuar al bloc següent, podrà rebutjar-ho i quedar-se amb l’assignació obtinguda al bloc anterior, si així ho vol.

Al final del bloc 3 s’obtindrà una assignació provisional. L’assignació definitiva s’obtindrà quan un/a docent hagi corregit la tasca d’expressió escrita. Llavors es podrà triar grup o grups.

La durada del primer bloc és de 45 minuts, la del segon bloc és de 30 minuts i la del tercer bloc és de 35 minuts.